Yves Rocher Lip Crayons

Lieve lezer, het is een publiek geheim dat ik al jaar en dag dweep met de producten van Yves Rocher. Van jongsaf ingelepeld door la mama dompel ik me nu en dan graag eens onder in de wondere wereld van mijnheer Rocher. Het mag dan ook geen wonder wezen dat ik helemaal gek ben van de prachtige lippotloden, de Radiant Lip Crayons. Het begon allemaal vorig jaar wanneer door een samenwerking met Flair elke lezer mocht genieten van één zo'n potlood. Ware het niet dat ze vliegensvlug helemaal uitgedeeld waren en mijn gewenste kleur al vlug niet meer verkrijgbaar was... 
Maar... Gelukkig kon ik me enige tijd later toch nog de Rose Sorbet aanschaffen. En of ik er meteen helemaal gek van was! Heerlijk handig in de handtas, fantastisch mooi op de lippen, en de perfecte afmaker van een glossy zomerse look! Who wouldn't love them?

Dit jaar voegde Yves Rocher nog drie tinten toe aan het al bestaande gamma, namelijk Pourpre Lumineux, Rouge Flamboyant en Rose Somptueux. Ikzelf was meteen verknocht aan de Pourpre Lumineux. Maar ben nog sterk in twijfel om ook de andere twee toe te voegen aan mijn lippies-collectie! 



Wat denken jullie? 




0 reacties:

Post a Comment

Powered by Blogger.