L'instant Chanel... et Annayake

Ik had dus beloofd dat ik een tripje zou maken naar mijn lokale parfumerieshop en zoals reeds meegedeeld in één van mijn vorige posts, kan ik jullie nu ook vertellen wat ik gekocht heb!
I did promise I’d take a trip to my local drugstore and, like I said in my earlier post, I can now tell you all about the things I bought!



Toen ik de nieuwe Chanel make up collectie Les Automnales voor het eerst voorgesteld zag, had ik meteen een voorliefde voor de nagellak in de kleur Vert Obsur. Toen ik ze echter in de winkel in real life zag, vond ik deze kleur toch wat te donker... voor mij. Ik heb getwijfeld, maar heb uiteindelijk toch voor Châtaigne gekozen.
When I saw the new Chanel make up collection Les Automnales presented for the very first time, I had a little preference for the colour of the nail polish Vert Obscur. However, when I saw them displayed at the store, I found this colour to be a little too dark… for me. I hesitated, but eventually I went for Châtaigne.

Omdat ik de eyeliners ook megamooi vond, heb ik even de verkoopster erbij geroepen. Ze raadde me (rekening houdend met m’n bruin/donkergroene ogen) de olijfgroene aan, in Céladon.
Because I loved the eyeliners, I asked the salesgirl for some advise. She recommended (taking into account my brown/darkgreen eyes) the olivegreen one, in the shade Céladon.
Ze vertelde me dat er die dag 20% korting per twee producten, 30% korting per drie producten was etc. Op de nagellak kon ze me echter geen korting geven, maar ze raadde me de Volume Mascara van Annayake aan. Het was de mascara die zij gebruikte en ze was er over the moon mee. Hmm... what to do? Toch maar meenemen en genieten van die korting, haha! (ben me wel bewust dat dit marketingstrategie is but oh well...)
She told me that that day, you had 20% off per two products, 30% off per 3 products etc... She couldn’t offer me a discount on the nail polish though, but she advised me the Annayake Volume mascara. It was the mascara she was wearing that day, and she told me she was over the moon with it. Sooo… What to do? Take it with me and enjoy my discount, haha! (Mind you, I’m well aware this is only marketing strategy, but oh well…)

Maar dan “to the point”... De Nail polish in Châtaigne. Toen ik hem voor het eerst aanbracht dacht ik “Hmm heeft nog wel iets… het staat chique en past bij alles!” Die avond echter zag ik dat hij langs de bovenrand van mijn nagels al begon te chippen... wat haat ik dit in nagellakken! Nu, 4 dagen later, moet ik zeggen dat ie al goed afgegaan is. Ligt het aan mij? Moet ik er een topcoat over doen, en zou hij daarmee langer houden? Hmmm... Ik schaam me dus bijna dat ik het moet zeggen, maar Les Vernis de Chanel... I’m not impressed!
But then “to the point”... the nail polish in Châtaigne. When I first put it on, I thought “Hmm it looks good… it’s chique and it fits everything!” That night I noticed that the upper parts of my nails were already starting to chip though… Oh how I hate this in nail polishes! Now, like 4 days later, I have to say it’s slowly disappearing . Is it me? Do I have to apply a top coat, would it last longer if I did? Hmmm… I’m almost ashamed to say it but… Le Vernis de Chanel… I’m not impressed!

De eyeliner dan... Deze kleur behoort geloof ik niet tot “Les Automnales” maar verdient toch een dikke pluim! Het is een prachtig olijfgroen met een hintje gouden shimmer erdoor. Ik heb hem al een paar keer gebruikt en ben er heel tevreden mee. Hij past perfect bij een naturelle make up look. Het was eigenlijk de kleur waarnaar ik al een tijdje op zoek was. Dit is een keeper!
On to the eyeliner... This colour is not part of “Les Automnales” I believe, but does deserve some applause! It’s beautiful olivegreen with a hint of golden shimmer. I’ve already used it a few times and am very satisfied with it! It fits a natural look perfectly, and it’s actually the colour I’d been looking for for awhile now. It’s a keeper!

De Annayake Volume mascara... Hiervoor was het merk Annayake me redelijk onbekend. Ik had al wel eens een parfumstaaltje van dit merk gekregen, maar had er nooit echt bij stilgestaan dat het ook een make up merk was. De mascara lijkt me op het eerste zicht wel waar voor z’n geld. De verpakking doet een beetje denken aan de Chanel Le Volume. Ik hou heel erg van dikke ronde borsteltjes bij m’n mascara’s en ook hier scoort deze dus bij mij. Het volume is inderdaad behoorlijk. Ik moet er nog een beetje aan wennen, maar ik denk wel dat deze in het “goedbevonden” laatje komt!
The Annayake Volume mascara... Before this I wasn’t very familiar with the brand Annayake. I’d already been given a perfume sample before, but I never thought of it being a make up brand as well. At first sight, the mascara looks well worth the money. The packaging reminds me a bit of Chanel Le Volume. I prefer my mascara brushes to be nice and thick and round, and so this one is a score! Its volume is indeed remarkable. It has to grow on me, but I do think this will make it to my “approved” drawer!

Wat denk jij van de Chanel Les Automnales collectie? Kende je het merk Annayake, en zo ja, wat zijn jullie bevindingen?

What do you think about the Chanel Les Automnales collection? Were you familiar with the brand Annayake, and if so, what are your thoughts? 

0 reacties:

Post a Comment

Powered by Blogger.